mörkt ute & ekotankar

Ute faller regnet.... hela dagen har det varit grått. Och kvällen blev mörk så fort, fastän vi dragit tillbaka klockan en timme. Det är nästan så att det smittar av sig på mitt sinne... men bara nästan! Jag är glad! Lättad! Jag har tittat på UB och sen DH ikväll, tis=tvkväll. Har även städat badrummet. Wihooo! Senaste timmen har jag bläddrat i Damernas värld och funderat lite på deras artiklar om ekomode och naturlig kosmetika. Jag måste ta och köpa mig en symaskin så jag kan sy om mina kläder ist för att köpa nya. Visst att jag lämnar till myrorna så nån annan kan få nytta av dem. Men vad skönt att kunna återanvända sina egna kläder ist för att köpa nya second hand?! Håller ni inte med? Natti natt! ♥

Kommentarer
Postat av: sophia

hej bejbs. jag har haft en liten svacka men vi får ta o ses snart tycker jag.

kram!

2008-10-28 @ 23:36:10
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0