Shoppingtröst!

Det finns väl inget bättre än att ge sig själv en liten present när man är nere. Det vet väl vi tjejer bättre än någon annan?! Speciellt ett par så här fina skor. Dem ska jag ha på nyår, oavsett om jag är på värsta festen eller sitter hemma på vischan med familjen.


Jag tog bort några inlägg för det kändes lite väl personligt, och kanske lite överdrivet.... Men jag kan säga att helgen har varit raka motsatsen till förra helgens ljuva dagar. Jag har iofs haft det väldigt mysigt med Linda i Uppsala och hos Karro här i Stockholm. Sushi, vin, godis, ost, shopping, flygande Jakob, kärlekskomedier med mera. Underbara gulliga vänner! Jag älskar er! Nu är jag iaf back on track. Och imorrn kommer mina nya glasögon och så börjar mitt nya liv. ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Wåhlén

Gomorron Mia. Om ni ska fira nyår uppe i Alsen kanske vi syns. Jag, Mattias och Louise kommer vara där, troligtvis även mellan jul och Nyår.

2008-11-12 @ 08:27:16
Postat av: Malin M

Hej Mis!



Jag "missade" dina "lite väl personliga inlägg", hoppas att allt är bra med dig, det låter iaf så!



Kram!

2008-11-13 @ 20:59:40
Postat av: Hannah

Vilka söta skor....vill oxå ha! Var hittat?

2008-11-14 @ 19:27:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0