packa

Gud va svårt det är att packa... I sista minuten har jag tagit upp två klänningar ur väskan som jag tänker att jag inte kommer behöva. Vilket jag säkert kommer att ångra... men men.. Sen tyckte jag att jag skulle va smart och inte behöva ta med hela flaskan med rengöring och tömde över lite i en tom burk. Vilken jag sen tappade i golvet och så fick jag ställa mig och torka golvet. Nu har jag gjort ett nytt försök till att fylla på burken och det gick bättre. Skönt att släpa på massa stora onödiga otympliga flaskor. Linsvätskan lämnar jag oxå hemma, köper en reseförpackning i Malmö. Puh! Jag hoppas jag fått med mig allt. Glasögonen har jag på mig när jag åker. Nu ska jag försöka sova några timmar innan jag ska upp tiiiiiidigt. Älsklingen är på fest med tv3 så han kommer nog inte hem förrän sent.

Kvällen har iaf varit jättemysig. Hannah hade som vanligt fixat jättegod middag och sen hade Emelie med sig naturgodis och jag hade med mig vanligt godis och chips. Jonna var oxå där, roligt att se henne igen, blir så sällan för hon jobbar och pluggar mycket. Efter middagen myste vi iaf i soffan framför tv:n med massa gott. Lite kaffe och baileys oxå... Och Malte är så snäll och gooo! Vill bara krama och pussa på honom! Han gör massa gulliga ljud men han skriker nästan aldrig, mycket ovanligt tycker jag. Jag är van att bebisar ALLTID skriker i min närhet. Men han bara ler och är söt! Kärlek! Här kommer en bild på söta polkagrisbebisen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0