Malmö here I come

Dock inte denna helg, för det dök upp lite oväntade grejer för brorsan... Så nu bokar jag biljetter till nästa helg ist. Tjohoo! Va kul det ska bli! Dessutom ska Linda ner oxå så jag kanske kan träffa henne med! Nu ska jag höra av mig till alla andra som bor där i krokarna med och förvarna om mitt besök! Watch out!

Nu kan jag istället följa med på familjemiddag imorgon hos Hannah och Viktor och träffa min favorit Malte! Idag står städning på schemat och sen blir det nog lite vin med Karro. Gårdagens födelsedagskalas va väldigt bra! Kanske lite för mycket schlagers och allsång men ändå roligt! Stackars grannar säger jag bara! Vinglade lite på vägen hem, pratade i telefonen med Isabell och vi svamlade om livet i Skåne.. hehe... men jag mår alldeles utmärkt idag. Nemas problemas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0