hemmaspa

Tecken på att du är en Principessa!

  • Du är en riktig bambina - feminin, rolig, flirtig!
  • Du kan vara en diva och vet att du är värd det!
  • Du vet vad du vill ha och ser till att få det!
  • Du skämmer bort dig själv utan att ha skuldkänslor!
  • Du älskar allt det viktiga i livet - lyx och nöjen.
  • Du älskar allt som får dig att känna dig ännu vackrare, speciellt produkter som får din hy att kännas silkeslen och sockersöt.


Det här kittet vill jag ha i julklapp! Undrar om jag någonsin kommer få något som jag verkligen önskat mig i julklapp? Annars tycker jag det är lika bra att låta bli att köpa något, eller ge bort ett presentkort. Jag vill själv ge bort julklappar som kommer att användas, inte nåt som kommer ligga i en låda och bli uppätet av pälsängrar eller nåt som får stå i ett skåp och bli dammigt.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0