familjen

Jag har insett att jag har en liten familj här nere i Stockholm med, och inte bara i norrland. Min älskling David och hans familj. Det är roligt när Fredrika vill hänga med mig och David och gå på stan och fika, lära känna henne bättre. Och jättemysigt att träffa Viktor, Hannah och Malte. Vi har setts mycket mer nu sedan Malte kom till världen. Och jag har insett hur mycket jag längtar efter familjeliv. Sen har vi söndagsmiddag en gång i månade hos Ylva, om vi inte ses oftare förstås. Det känns oxå väldigt bra. Och sen förutom familjen, så har jag ju alla underbara vänner med. :)

Skickade ett sms till Hannah nu och undrade vad dem hade för sig i helgen, om vi kunde ses nåt. Men så åter till mitt dåliga minne... De åkte ju till Gränna i torsdags för att hälsa på hennes familj, och det har jag totalglömt. Suck, jag säger då det, ska man behöva skriva upp allt?

Nästa helg ska jag åka till Malmö för att fira brorsans 25-årsdag. Det ska bli så roligt! Sen ser jag fram emot att fira en vit jul i norrland. Jag har varit i Stockholm två år i rad så det är på tiden att vi åker upp nu. Saknar ju min pappa och Anette enormt mycket! Men jag vill inte flytta uppåt, inte utan David iaf. Önskar att dem kunde flytta ner ist, men det kommer ju aldrig att hända. Hehe..

Trevlig helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Vi saknar dig också ska du veta.

Hoppas allt är bra hos dig nu. KRAMAR

2008-11-09 @ 14:07:41
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0