I love sommarklänningar!

Visste inte vad jag skulle ta på mig imorse eftersom odjuren angripit min garderob.. Eftersom de sa på nyheterna igår att det ska bli varmare, så bestämde mig för att ta min fina sommarklänning som jag beställt från Asos. (Den hänger i vår walk in closet, och där har jag inte sett några odjur ännu). På jobbet möttes jag sen av mycket sommarfina kollegor i fikarummet, alla i olika klänningar. Härligt när alla tänkt samma tanke, "sommarklänning på idag när det ska bli supervarmt"! Förstår om gubbarna blev avis när vi kan gå i härliga sommarklänningar medan de måste ha kostym el arbetskläder... Hihi.. Nu ska vi käka lunch och sen njuta av solen i nästan en helt timme! Underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0