???

Jag är som ett stort frågetecken. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på. Var återigen på mitt nya jobb och fick alla inloggningsuppgifter som jag skulle ha fått förra gången. Dem funkar fint och jag kan nu logga in hemifrån. Men nu ska jag jämföra våra priser mot konkurrenternas... Låter väl inte så svårt men jag har aldrig gjort något sådant, sen ska jag också välja ut vilka märken vi ska ha kvar, lägga till och ta bort. Huh?!
Har även börjat med mina första ordrar, verkar ganska likt det jag gör nu men kruxet är att vissa saker är slut i lagret och måste beställas, och vilken leverantör har hand om vilka märken? 

Jag och Sophia vill ju  få upp en första version av vår sida nu till helgen så jag har verkligen massor att fixa på den fronten med. Och det är ju det som är det mest roliga, vår fina sida för petites! Vi har fått tillåtelse att länka några sidor och även fått ok att använda lite bilder. Det rullar på helt enkelt, just nu mest tack vare Sophias ihärdiga mailande!

Men har jag tagit mig vatten över huvudet nu med ett heltidsjobb, Miss Petite och detta? Slut i huvudet nu efter tio timmars jobb idag. Och så har vi tvättid.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh, ser att du lagt upp bilder på kläderna! Strålande! Så snyggt! Och jeansen ser verkligen urfina ut!!

Du, vad mycket som händer på jobbfronten för din del! Jag blir så nyfiken! Du får berätta mer när vi ses!

Kram

2008-05-06 @ 22:43:30
Postat av: Mia

Men jag är ju helt värdelös på att fotografera och så har jag bara gjort nåt slags kollage. Hihi..

MMmm mycket nu på jobbfronten, men jag tror det kommer löna sig i slutändan!

Hoppas allt är bra med dig!
Kram!

2008-05-07 @ 08:20:59
Postat av: madde

gud vad roligt det verkar att starta upp en ny sajt,ska jag genast kolla in:) Lycka till med allt!!

2008-05-08 @ 09:53:41
URL: http://m84.blogg.se
Postat av: Mia

Tack Madde! Det är spännande men jobbigt med det nya jobbet. Hoppas dock att få lära mig mycket! Jag har länkat din blogg med min. Den var så fin!

2008-05-08 @ 16:59:39
URL: http://miapetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0