Massa promenader

Åh vad jag älskar det fina vädret! Lunch i parken varje dag plus att man kan promenera en massa. Som förra veckan, promenix hem från jobbet varje dag. Ute mycket i helgen, igår promenix hem efter picnicen och idag så lyckades jag t.o.m. ta mig upp så jag han promenera till jobbet. Och sen så gick jag hem igen... Oj va trött jag jag blir bara av att läsa att jag gått mycket. Undrar hur länge jag orkar va så här duktig? Kan det bli en god vana?

Och imorgon efter jobbet är det dags för Vårruset. Hur ska det gå med tanke på att jag blir trött av att läsa om alla promenader?! Nu har jag iaf packat ner alla träningskläder. Ingen återvändo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0