muchos glados

Som ni ser på bilden så är jag glad! Jätteglad! Jag är överlycklig! År 2008 har varit a mess, ett riktigt helvete på många sätt.  Men senaste tiden har allt fallit på plats, jag har lärt mig massor och 2009 kommer att bli fantastiskt! Jag är så tacksam över att ha så många underbara vänner, världens bästa familj, min älskling och livet som jag lever här och nu. Jag ser verkligen fram emot att fira in ett nytt år med underbara vänner och älsklingen, en resa till Indonesien och allt annat roligt som kommer hända. Men först julmys, en hel vecka ledig med min älskling, familj och snö! Nu hoppas jag att min glädje och lycka smitter av sig till alla er. XOXOoXxoOXXo :) ♥

Kommentarer
Postat av: Malin M

Skönt att höra Mis!! Så här förtjänar du att må! Ha en uuuunderbar jul och ett glimrande nyår! Ser fram emot att träffas i början av 2009!!! =) Stora julkramar! /Malin M

2008-12-19 @ 11:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0