julstress

Många kunder idag i butiken, och riktigt bra försäljning i kassan. Antar att folk är ute och köper sista julklapparna. Stressade och förvirrade var det många som va, och veliga! Idag dök det upp lite människor som jag känner, vilket är jätteroligt! Söta Fredrika kom förbi, Linda och Helen (som jag iofs träffade igår oxå) och så Cecilia som jag jobbade med på SATS. Ikväll packar jag för imorrn så åker vi upp till Jämtland! Underbart! Har jag sagt det förut?
Jag hade velat följa med David på Slitz fest på Ambassadeur, de skulle välja årets omslagstjej, men tydligen så fick bara dem som jobbade på hans jobb följa med. Och alla andra som är vip el vad man måste va för att få gå... :( Astrist är det iaf. Tredje kvällen han är ute och festar med jobbet. Måste säga att jag faktiskt känner mig lite utanför.. Men men.... Jag är glad ändå över massa annat. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0