julmys

Idag åkte vi in en sväng till stan för att fika med några vänner på Wedan och köpa dem sista julklapparna. Det va jättetrevligt! Östersund är en mysig stad när man är på besök... men jag vill inte flytta hem. Jag trivs med att va upp en gång på sommaren och en gång på vintern, typ..... :) Vi träffade på Malin som kommit hem från London, försökte styra upp att hon och Jimmy ska hänga med oss ut på juldagen. Hehe... Det blir ju lite roligt att ta med David ut på hemvändandet.... men detta år blir det inte Källarn, inte ens Olearys... de finns ju inte kvar. Nej, i år blir det Plaza! Vi får se hur det går!
Ikväll har vi sedan varit hos min kära moster Ann-Mari och Hans på middag, supertrevligt. Lite vin och Anne på Grönkulla och så lite skvaller från byn. Pratade med min kära kusin i telefon med. Hade så gärna velat träffats, det va alldeles för länge sedan.. men vi verkar alltid missa varandra. Vi får hoppas att vi ses snart. Nästa år! (Du ska veta att du och Merja är alltid välkommen på besök hos mig och David!) Nu ska jag stänga av datorn och gosa med min älskling.Lägga mig i tid så jag orkar upp att åka lite skidor imorrn innan jag ska göra julgodis. Och så får vi besök av söta Anna från Kaxås!
Kramar till er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0