jul x 2

Det är ju toppen att vi har två familjer att fira jul med, så behöver man inte känna att julen tar slut allt för fort. I lördags firade vi jul nr 2 hos Ylva. Det va jättemysigt. Jättefin kungsgran och under den låg det alldeles för mycket julklappar.... Oj oj oj vad mycket fint alla fick, trots att vi sagt att vi inte skulle köpa så mycket detta år... Malte hade på sig tomtedräkt och va så himla söt! Jag tror det va därför som han fick flest julklappar! :) Sen spelade vi lite spel och åt massor av juleskum!



Jag va dock väldigt trött sedan tågresan, gäspade nästan käken ur led... Vi kom hem tre timmar senare än beräknat och när vi satt på tåget kändes det som om tågresan aldrig skulle ta slut. Vi spelade ett dataspel med gåtor hela vägen ner, och klarade spelet. Först idag känner jag mig helt utvilad. Men det kan ju oxå ha något att göra med att vi va ute på Plaza och svängde våra lurviga med mina kompisar på juldagskvällen... Och innan det va vi på en liten för-middag hos familjen Vahter, där det bjöds på lite julmat och mycket julsnaps. Himlans trevligt att träffa på en massa gamla och nya vänner! ♥

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0