idolkväll

Hela dagen har jag hängt med Katrin. Har varit personal shopper och... hmmm.. försökt att inte handla saker till mig själv. Gick ganska bra. Eh... Jo iaf så kom vi hem. Bestämde oss för att måla naglarna. Katrin målade röda naglar och jag french. Sen kom jag på den smarta idéen att jag skulle göra en liten tunn svart linje mellan det vita och det rosa. Ni förstår ju själva hur det slutade. Och Katrin drog ett dååååligt top coat över det röda.... torkade aldrig... så naturligtvis sabbades hennes naglar med.. inte på en gång. Vi hann träffa Anna och käka lite thaimat innan de förstördes.

Sophia joinade oss och vi gick hem. Vi tog bort nagellacket, målade om naglarna, drack vin och tittade på idol. Nu är idol slut och naturligtvis vann Kevin, som vi hoppats på (alla utom Sophia som röstade på mig, oj jag menar Alice). David är med jobbet på den riktiga idol-festen på Ambassadeur. Jädrans glassigt jobb han har........ Tjejerna gick hem för ett tag sedan och nu sitter jag här för mig själv och tittar på "En prins i New York". Inte direkt hur jag hade tänkt mig kvällen men så kan det bli. Lite antiklimax på mitt firande. Men det har varit en bra dag. Well, ha en fin kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: sophia

ja du mia, vi får ta o gå ut ordentligt snart, håller jag med om, en helkväll ute på stan!!! var alldeles för länge sen.

2008-12-13 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0