I got the flow!

Det känns som om allt går bra nu... Jag har riktigt flow! Idag när jag skulle köpa kaffe innan jobbet så blev jag bjuden på en lyxchokladbit och ja senaste dagarna har allt klaffat och allt känns roligt och bra. Får man va så här glad? Imorrn ska jag iaf fira med mina vänner. Vi ska köpa hem mat, dricka lite vin och kolla på idolfinalen. Spelar ingen roll att jag knappt sett ett enda avsnitt förut, det blir roligt iaf. Och just det ja... flera personer som jag inte känner har kommit fram och frågat om jag är Alice i idol... sjukt.. hon är ju bara 17 år. Även många vänner har påpekat det... Men jag tar det som en komplimang! ;) Det enda som inte gått bra är att idag blev det diff i kassan. Enda gången jag är ensam och då inträffar allt som kan gå fel. Men jag fixade biffen ändå med ett leende på läpparna. Jag är rätt grym trots allt. ♥


Idol-Alice (Aftonbladets bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0