Gräsänka

Igår kväll försökte vi ha en mysig middag på Peppar, det gick så där... Det tog lång tid att få maten, och varken servicen eller maten va speciellt bra. Sen kan jag inte direkt påstå att det va så mysig miljö heller. Nja dit går jag nog inte igen, om det inte gäller bara för att ta en öl, då är det nog ett ok ställe. Men sällskapet var det absolut inget fel på, det bästa sällskapet man kan ha! Underbara David! Efter middagen så packade David klart det sista och sen kollade vi på Harry Potter, Fenixorden. Det va mysigt att ligga i hans famn men jag kunde inte riktigt koncentrera mig, kände mig ledsen över att han skulle åka... Sen hade jag väldigt svårt att somna, låg i hans famn och bara vred och vände medan han somnade på fem sekunder. Och usch va jobbigt det va imorse (kl. 04.30) och säga hej då, kramades och pussades och sa att vi älskade varandra flera gånger... Började gråta när han gick och sen kunde jag inte somna om innan jag själv skulle upp. Ganska trött nu faktiskt. Får se vad jag ska hitta på i kväll, om någon vill umgås med mig. Annars blir det nog Sex and the city-tjejerna som får hålla mig sällskap! :)



Kommentarer
Postat av: sophia

tjena gräsänkan!

imorgon blir det en heldag och kväll i äkta misspetite anda, det blir mysigt!!!



o jag loooovar, jag hookar upp dig me wienerbröd, i got coneections :D

2008-08-22 @ 14:40:28
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0