Mysmiddag

Har varit på mysmiddag hemma hos Amanda och Micke, Annika och Mange kom oxå. Det va bara älsklingen som saknades... Han skickade sms att han va framme i Boston och resan hade gått bra. Lite senare pratade vi i telefon och det va så skönt att höra hans röst. Men det e sjukt dyrt att ringa, kostar typ 15 kr/min. Kom överens om att skicka många sms ist och bara höras några få gånger. Det kommer gå bra att va hemma själv. Men jag ångrar lite att jag inte hängde med, det hade varit värt pengarna är jag övertygad om!
Jag hade iaf en jättetrevlig kväll. Nu är jag sjukt trött och har jätteont i magen.. vet inte om jag ätit nåt olämpligt el vad det kan vara men jag hoppas det är över till imorrn. Då ska ju jag och Sophia på studiebesök. Och sen MissPetite-mys-party med tjejerna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0