Mysig tjejkväll

Det blev en väldigt soft kväll hemma hos mig med härliga vännerna Anna, Linda N, Linda A och Helena M! Planen var väl att gå vidare men ingen var på vidare festhumör, så vi satt bara och pratade om livet i allmänhet och drack lite vin. Sophia hade somnat hemma och kom inte, hon gick ut senare och mötte några andra vänner... Jag hade tänkt möta upp henne ute men det va så trevligt här hemma och blev så sent och nu skulle hon inte va ute så länge till iaf, och då kan jag lika gärna hänga kvar här. Vi brunchar imorrn istället, det blir toppen! :) Imorrn kommer även en kort beskrivning om vårt äventyr till Stinsen för att kolla in den där petiteaffären.... Hmmmmm säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad härligt med vänner att träffa, vi hade jätte trevligt på "surströmmingen".

Nu är det " den stora jakten på BÄREN"

Kramar från oss

2008-08-24 @ 09:57:14
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0