Lyckad helg!

Bröllop, dans, nutellabagel, sushi och sällskap av underbara vänner och älsklingen.... Det kan nog inte bli bättre än så! David och Larsa gjorde ett fantastiskt jobb som toast masters och Esteban var superbra som best man. Bruden och brudgummen var så vackra att man ville gråta... Cermonin hölls i Cedergrenska tornet. Det var tänkt att den skulle vara ute på takterassen men eftersom vädret var lite lurigt så hölls den inne istället. Det blev ganska mysigt med nästan 80 pers i rummet. Inte så stort, halvtomt och stelt som det brukar kännas i kyrkan. Det kändes verkligen att det var deras bröllop, väldigt personligt. Middagen var supergod och vinet flödade, glasen var aldrig tomma. Sen fanns det brudsnapsen oxå. Dansen kom igång och det var så väldigt roligt! Alla, ja verkligen alla, dansade och hade trevligt!
Jag ser fram emot den dagen som jag själv får stå brud. (Hör du det älskling?)

Lördagen var vi inte så aktiva... tog oss ut i regnet och försökte hitta en restaurang att äta middag på men alla var fulla.. Berodde det på regnet? Det slutade med att vi plaskblöta beslutade oss för att äta på indiska restaurangen 2 meter från vår port. Hmm.. Men det blev bra. Och sen såg vi Beowulf. Åh vilken crappig film!

Söndagen hade Kim önskemål om att samla gänget och äta brunch klockan ett men vi kom väl alla runt halv två till Bagel Street, förutom Monky som kom först och Kim själv som kom runt kvart över två. Hahaha... Hade sprungit runt och letat efter sin nyckel som hon tydligen lämnat i låset kvällen innan. Den har man ju varit med om själv några gånger. :) Jag fick äntligen min nutellabagel som jag drömt om i flera nätter! Sen vandrade vi runt i stan hela gänget. Kollade lite möbler på BoConcept och en glass till David i Gamla stan. Sen ett besök på Pontus by the sea. Slutligen vandrade vi hemöver och åt väldigt god sushi på Ki Mama. Det nygifta paret kom även dem och åt lite sushi! Efter det köpte vi godis och hyrde filmen "There will be blood". Men den var inte heller min påse chips. Somnade sedan i älsklingens armar....

Så det har varit en skön helg må jag säga! Jag gillar verkligen det lilla gänget som vi har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0