Insomnia

Jag lider av svåra sömnproblem... Kan inte somna, sover lätt, vaknar 100 ggr/natt och kan inte somna om. Funderar, vänder och vrider på mig, hittar ingen skön sovställning, lyssnar på konstiga ljud, somnar... sen ringer klockan precis när jag somnat. Morr! Så här har det varit senaste halvåret. Är så trött på det, att aldrig få sova ut ordentligt. Att aldrig få känna mig helt utvilad.

Kim sov hos mig inatt, kanske jag hade mer svårt att somna just för att det va en annan person än David som sov bredvid mig? Men det brukade ju inte spela någon roll förut, kunde somna var som helst, hos en kompis, på bio, på bussen, på tbanan, på en sen fest, på jobbet... Haha, kanske inte på jobbet, men om det hade funnits en säng på jobbet så hade jag säkert kunnat lagt mig i den och sovit på lunchen! :)

Slängde iaf iväg ett sms till min älskling där vid fyratiden och han hade just slutat spela på sitt dataspel och skulle sova, och undrade varför jag va vaken så här tidigt/sent? Det kan man fråga sig... Han skrev att han saknar mig och älskar mig sååå mycket och att jag skulle sova gott och ta hand om mig till han kommer hem. Då började jag gråta. Shit, nåt är fel, jag måste få sova snart. Innan jag blir GALEN!

Kommentarer
Postat av: madde

Usch det lät ju inte alls bra. Hoppas att allt ordnar sig. Du kanske är stressad. Ta hand om dig! Kram

2008-08-29 @ 10:54:55
Postat av: ladybaaaaag

hoppas det blir bättre när David kommer hem...Finns det inget på hälsokost man kan testa??

2008-08-29 @ 11:28:43
Postat av: sophia

ja. eller jag tror jag ska börja unna mig ngn slags behandling varje månad. ansikte, manikyr, eller nåt. unna sig lite ibland. :)

2008-08-29 @ 14:54:15
URL: http://sophiapetite.blogg.se/
Postat av: MalinM

Usch! Jag VET hur jobbigt det är med sömnproblem! Man blir helt knäckt.. =( Jag hade FET sömnproblematik i över ett halvårs tid... vissa natter sov jag inte överhuvudtaget...



Hoppas verkligen det löser sig för dig Mia!



Kram till dig!

2008-09-01 @ 23:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0