Bra/dålig idé?

Nja det gick ju sådär med mitt shoppingförbud. Jag gör ett nytt försök med start på måndag... Denna vecka är redan helt körd! Men jag har fyndat så bra saker, saker som jag behövde(?) och verkligen ville ha, sånt som jag kommer använda hela hösten, vintern och när som helst jag känner för det. (Bilder kommer snart.) Inga dåliga impulsköp alltså, sådana har jag faktiskt slutat med! Däremot har jag köpt saker som jag tröttnat på men som fortfarande är fina och dem vill jag inte skänka bort till Myrorna, jag funderar på om jag kan lägga upp bilder på dem här och kanske sälja dem billigt? Jag vill liksom att mina kläder, väskor, skor etc, ska få ett bra hem och hamna hos någon som behandlar dem väl. Vad tror ni om det? Jag känner inte för att hålla på greja med Tradera, Blocket och ebay och allt vad det heter. Verkar alldeles för meckigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0