Jetlag

Hela dagen igår gick jag runt som i en dimma... Fattade ingenting av vad jag gjorde på jobbet och det kändes som att jag inte fick någonting gjort. Skar upp handen på en sax när jag försökte öppna ett paket! AJ!!! Men vädret här hemma var överraskande fint och hela eftermiddagen pep min mobil från vänner som ville ses för en AW i solen. Så efter jobbet åkte jag till Medis och mötte upp Sophia, Carina, Anna och Johan. (Och vad gjorde jag på vägen till Medis då? Jo, jag sprang förbi VILA-butiken och såg världens sötaste väska i skyltfönstret som jag bara måste ha... Suck! Har sprungit runt i NYC i en vecka och inte blivit kär i en enda väska på hela tiden, så händer det här hemma!) Senare kom även Sophias pojkvän Johan med sina vänner. Det var en riktigt trevlig, lagom lugn kväll och kom väl hem runt halv tolv till min älskling som också varit på AW med sina kollegor. Härligt att krypa ner i vår egen säng och bara mysa bland våra egna täcken och kuddar! Borta bra men hemma bäst!

P.S. Nu har vi fått upp en "kommer snart" på vår hemsida... http://misspetite.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0