This is me

Varför låtsas vara någon annan än den man är? Det verkar ju dumt. Jag är den jag är. Take it or leave it. Jag har kommit fram till att jag allt för ofta försökt vara någon annan till lags, varför gör jag så? Det är ju larvigt! Så om du tycker att jag är fånig när jag gör som jag gör o när jag gillar det jag gillar, då får det va så. Jag tycker om supersmörig rnb, jag gillar street dance fast jag inte kan koreografi, jag gillar att sjunga falskt o jag jag älskar ost, jag gillar årstider, jag älskar livet o jag hatar maskar, sniglar o larver. Hah!

Kommentarer
Postat av: Hegge

Varför skulle du vara nån annan? Verkar ju typiskt dumt. Å behöver du sällis med att käka köttfärssås är det bara att hojta till ju! :)

2010-11-13 @ 01:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0