Paella

Vi åt mat på en mysig uteservering häromdagen. Paella till mig och lite lamm till Anders. Med beteckning på lite. Han fick äta upp resten av min paella för jag kunde ändå inte få i mig den megaportion jag fick in.. :)
 
 
Idag har vi vandrat runt i en annan del av stan som ledde ner till hamnen. Sedan gick vi längs den till stranden. Det var väldigt molnigt imorse men fortfarande 28 grader. På vår väg ner mot hamnen började det t.o.m. regna! Men det upphörde väldigt fort. Det hände något tråkigt med, vi såg en gammal dam skrika och i handen höll hon en trasig guldkedja... Två killar som vi sett gå iväg från samma plats började plötsligt rusa iväg och helt plötsligt skrek alla människor runt omkring oss efter polis. Men jag tror inte de fick fast dem. Så tråkigt att tjuvar finns. Jag håller hårt i min smutsiga tygpåse när vi går till stranden men egentligen finns det inte så mycket av värde i den förutom min telefon. Och den är ju egentligen den mest värdefulla ägodelen pga alla bilder som man inte fört över till datorn än. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0