Dance my face off!

Det finns inget som slår en bra dans! Musiken är hög, fötterna börjar röra sig, rumpan skakar lite, viftar med armen och du ser ut som en clown. Men hela du ler inombords. Svettig blir du på köpet!

 

Min älskade Camilla har en paus från instruerandet men det ska inte hindra mina dansfötter. Jag tänker att om jag dansar lite extra så kommer hon förhoppningsvis tillbaka snabbare. Jag vill tro att positivt tänkande, vilja och kärlek övervinner cancer! Jag tänker på det nästan varje dag. Hur livet kan vara så orättvist. Jag blir ledsen när jag tänker på det här, men samtidigt försöker jag verkligen glädjas och tänka på alla lyckliga stunder jag haft och kommer att ha på dansgolvet och i huvudet. Jag dansar för henne, för mig, för mina vänner, familj och för alla. Har även fått belöna mig med en träningsjacka då jag kommit igång ganska bra med träningen igen.

 

Puss puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0