Kalaset

Lördagens fest var inte alls så bra som jag trott. Kanske var förväntningarna för höga? Alla var väldigt fint klädda, maten var väldigt god (det fanns många goda ostar) och drinkarna var det inget fel på. Men, det fanns nästan ingenstans att sitta och att komma vid åtta och mingla och sedan när maten serverades och upptäcka att man inte skulle få sitta, det var ingen hit. Inte ens efter maten kunde man sitta ned för att prata och de flesta hade väl inte sina bekvämaste skor på sig.. Till slut kunde vi sätta oss ned på några pallar intill dansgolvet. Men musiken var fruktansvärt hög och dålig och man fick verkligen skrika för att höras. Nej jag vet, låter kanske neggo men det va verkligen inte min typ av musik. Det va inte hits och det va inte ens schlager (som jag inte heller gillar men iaf kan tycka det är kul att dansa till om man är ute med vänner och kan fula sig till). Det va nån slags dunkadunk som inte alls passade mig och förstår inte att dj fortsatte spela det fast dansgolvet var tomt. Sen vid tolv blev det väl lite bättre men det va nog mest för folk började bli dragna då... Vi beslutade att kvällen fick ta slut och det va bra så. Här kommer några bilder från mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0