Nu blommar det!

I hela Stockholm blommar det för fullt. Solen skiner och människor är glada och trevliga. Alla utom "dörrvakten" på Nordea Hamngatan. Vilken sur tjej. Hon ville veta vad jag skulle göra på banken innan hon gav mig en nummerlapp och jag sa att jag ville lämna in min avi och få utbetalningen till mitt konto, samt ändra konto som betalningarna kommer till. Hon frågade var utbetalningen kom ifrån och sen tyckte hon hellre att jag skulle posta den och det skulle ta 2 dagar ungefär... Men jag vill ju ordna det här nu. Kul att man nästan blir utjagad från banken. Men nu är det iaf fixat. :)
image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sååå vackert, jag önskar vi kunde komma ner varje år för att få se detta <3

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0