Luggat!

Förra veckan va jag och klippte mig, hos en billig frisör istället för hos Carin. Vilken ångest.... Tjejen klippte för mycket och hon tog lite på min långa lugg men bara på ena sidan. Jag kom hem och fixade håret som jag brukar och det va då jag såg hur dåligt det va. Ångrade så att jag inte gått till Carin direkt. Hade varit värt de extra pengarna för att bli nöjd istället för missnöjd!! Och jag kan bara inte med att gå tillbaka för att klaga...

I lördags fick Anna hjälpa mig att jämna ut klippningen så det kändes ok. Tog lite mer på luggen men det kändes ändå inte bra... så när jag kom hem efter en drink på Sviten (på Anglais) så tog jag saxen och klippte till den som jag ville ha det. Kunde ju ha blivit dåligt men det blev faktiskt bra. Så nu är allt ok förutom att längden på håret är kort. Känns som mitt hår aldrig kommer bli riktigt långt. Kanske man måste fuska sig till långt igen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0