Spontanfika

Igår va jag in till stan och köpte kattmat. Katternas uppfödare sa att jag kunde byta från Kitten till British shorthair på torrfodret. Hoppas det blev rätt. :)

Sedan hörde jag spontant av mig till Molly för att kolla om hon hade tid för fika. Hon slutade jobbet om dryga timmen så under tiden gick jag runt i butiker och fönstershoppade... med 4 kg kattmat under armen. Ni kan förstå att jag har lite träningsvärk i armarna idag. (Köpte dock ett 5-pack strumpor till karl'n min för hans tycks ha försvunnit spårlöst!) Slutligen gick vi iaf till Barista på Götgatan, Victoriabiografen. Köpte en fruktboost med jordgubb och så pratade vi strunt. Sedan ropade någon från bordet bredvid; Men Miiiiiaa, hallå! Tittade upp och där satt Lojsan. :) När hennes sällskap gått så kom hon till vårt bord och fick veta att hon fått jobb här så nu bodde hon tillfälligt på sin pappas soffa men hade sin lägenhet i Norrköping kvar till hon bestämt om hon ville flytta helt eller pendla. Skoj skoj med ännu en Östersundsvän i stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0