Likisar!

Jag och den här stiliga herrn diggar rosa prickiga paraplyer! (Jag vill skriva herrn men det kanske egentligen heter herren?) Tycker det blev en bra bild. :)


Det regnade hela dagen igår och inte är det bättre idag heller när Helena ska springa Marathon.. Vilken otur med vädret. Det är ju ok att springa i regn 1 mil, men 4,2 mil i regn är inget vidare eftersom man blir genomblöt och dessutom så blåser det. Hon får ta på mycket varmt och skynda till hotellet sen och duscha varmt. Själv ska jag pälsa på mig och ta på mig gummistövlar och gå ner till Münchenbryggeriet och spana efter henne. Starten är kl: 12 och hon sa hon skulle komma förbi här runt kl 12:36.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0