Fredag den 13:onde

En sorglig dag på ett sätt.. men en väldigt trevlig dag trots allt. Min fina syster Sandra flyttade tillbaka till Östersund för att börja studera. Det känns väldigt sorgligt eftersom vi umgåtts ganska mycket och när vi ses så är det alltid väldigt okomplicerat och enkelt. Men det är positivt med flytten, hon kommer utvecklas och lära sig mycket nytt och jag kanske får ändan ur vagnen och tar mig uppöver mer än en gång om året. ;)

Så idag har vi fikat på Espresso House och packat ihop det sista. Sen kom pappa Peter och lillebror Philip och packade in allt i flyttbilen. Vi kramades-hej-då och sa vi ses snart! ♥

Sandra & jag på nyårsafton

Sandras tomma rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0