Jag som Bambi

I fredags var älsklingen ledig. Vi började med mysig frukost, mys med katterna och sedan hittade vi ett par bättre begagnade skridskor i en butik i Hägersten. Sedan åkte vi till Husby ishall.

Hur kommer det sig att man blir så rädd för allt ju äldre man blir? Förut var det roligt att åka slalom i branta backar men nu åker jag hellre längdskidor. Förut var det roligt och enkelt att åka skridskor, men nu känner jag mig som Bambi på hal is... A sköt puckar och åkte på i full fart medan jag själv halkade runt och var rädd för att ramla. Kanske är det lite ovana, men ändå. Jag kan ju åka!! Varför blir man feg och rädd med åldern? Kul var det iaf och jag kommer nog hänga med fler gånger. :)

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0