JÄVLA SKIT BREDBANDSBOLAGET

Jag HATAR den här leverantören. Bara strul, långa telefonköer och tekniker som inte kommer. Har suttit i kö i över 20 min mellan varje person som de kopplat mig emellan och jag är så less så jag vill dö. Jag beställde tjänsten i april och i slutet av juli började det fungera och de två betalningsfria månaderna har jag inte sett röken av men däremot har jag fått fakturor på över 1000 kronor.... Jag har ringt och mailat dem säkert 2 ggr i veckan och det är så jävla tråkigt att behöva lägga så mycket tid och energi på nåt som bara ska fungera. Jag hade ALDRIG valt dem om jag vetat att det skulle bli så här och jag får inte säga upp abonnemanget eller häva köpet heller, så jag är bunden till april med denna SKITLEVERANTÖR! 1 timme och 22 minuter har jag suttit och pratat och väntat i kö bara ikväll.... Så nöjd just nu. NOT!!
 
De har inte fixat med min ersättning eller lagt in de två betalningsfria månader som utlovades när jag tecknade abonnemanget.... Det verkar som de ser tiden som min felanmälan låg inne som de betalningsfria månaderna. Hur jävla dum får man bli??
 
 
1 timme och 37 minuter av min fina kväll... Men nu ska jag iaf få kompensation på 1278 kr och de två betalningsfria månaderna som de lovade i april. Yay!! Kan inte förstå att de försökte blåsa mig på de två betalningsfria månaderna bara för att felanmälan var aktiv då. Är de dumma i huvudet? Jag hoppas jag slipper ringa dem igen. Jävla idioter alltså... Fatta va dålig reklam de gör för sig själva. Som när de säger att den tekniker ska komma kl 8 på morgonen och man sitter o väntar till 11 men ingen kommer... ringer och frågar om de skickat nån och de inte har nåt svar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0