4v

Det har varit 4 ganska tuffa veckor på nya jobbet. Inte så att jag inte klarat det men det har varit mycket. Jag har varit förkyld nästan hela tiden samtidigt som jag ska lära mig allt nytt plus haft hand om en del grejer inför konferensen som vi ska ha nu i helgen. Men nu är allt fixat. Jag hoppas jag inte behöver göra mer ändringar eller sammanställningar imorrn. Jag har gjort mitt bästa o jag borde känna mig nöjd! Men det känns ändå som jag missat nåt.. Säkert är det nån som kommer klaga. Men så är det väl alltid. Det ska iaf bli roligt o se vad som händer i helgen. Det är ju inte för oss, utan för våra kunder. Och en sån här ska jag ha på huvudet på lördag kväll. Den kan man ju inte ha tråkigt i eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0