Nya jeans

Igår köpte jag nya jeans för första gången detta år. Jag använder typ aldrig byxor för de jag har sitter inget bra, de är för tighta o obekväma. Så sprang jag förbi de här på MQ o de va så korta i benen att de redan på galgen såg perfekta ut för en dvärg som mig. Tog en storlek o gick till kassan. Där visade det sig att de prismärkt fel, till ett lägre pris... Så jag fick köpa dem till det lägre priset o gick hem o provade i lugn o ro. Perfa!! Nu när jag kollade MQs hemsida står det att byxan är i ankellång längd... Fick mig ett gott skratt. Det är alltid så. Hade de varit normallånga hade jag behövt lägga upp en decimeter minst!! Är så glad att jag kan ha ett par byxor i vinter iaf! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0