SEMESTER!

4v ledighet nu innan jag börjar mitt nya jobb. Jag kan inte fatta att tiden på Flexpay är över. Det känns sorgligt men samtidigt skönt. Jag har lärt mig mycket, fått många nya vänner som jag kommer sakna. Men många gånger har jag samtidigt känt mig väldigt ledsen o inte tyckt att det varit det roligaste i världen att kliva upp på morgonen o tvinga mig själv att gå till jobbet o ta tag i saker som känts riktigt jobbiga. För dem som inte haft mina arbetsuppgifter kan det nog vara svårt att förstå. Hur som helst ska det bli skönt att få lite ledigt, få distans till det hela, samla nya krafter o sedan starta på nytt i augusti!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi önskar dig lycka till med det nya jobbet.

Tror att det kommer att passa dig jättebra.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0