Perfect Sculpt

Idag provade jag två av de nya produkterna som jag fick från jobbet. Först Aromessence Sculpt som är en djupverkande naturlig växtessensblandning som ska stärka huden på djupet. Efter det Perfect Scult firming gel-cream natural glow. Den ska dränera och släta ut huden, samt öka spänst och ge en lätt och naturlig gyllene färg. Den ska även stärka huden långsiktigt genom att återuppbygga kollagen och elastin. Vad nu det betyder?

Jag tycker att aromessencen doftar väldigt uppfriskande men gillar inte riktigt den andra doften från krämen... Och jag vet inte om jag behöver den där extra brun-utan-sol-effekten men det är väl iofs fräscht med en lite gyllene färg (även om det inte syns så mycket under alla kläder man måste ta på sig nu eftersom det börjar bli höst). Hoppas iaf att kroppen njuter, för det gör jag. Känner mig mjuk o skön!

Hur som helst så älskar jag att prova nya produkter, det känns så lyxigt! Jag är tacksam för presenten. Hoppas jag kan göra nya kollegorna nöjda med mitt jobb där nu så de inte tar tillbaka den o säger att jag inte får va kvar... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0