Pösmunken was here!

Efter en väldigt lyckad konferens har jag inte riktigt varit mig själv denna vecka. Inte känt mig utvilad o typ på väg att bli förkyld men peppar peppar klarat mig. Jag har inte tränat alls... I måndags åt jag bakispizza, kändes som det behövdes. I tisdags åt jag ostbågar och i onsdags åt jag smågodis. Nu är det påsk o det är ju godishelgen deluxe. Men nästa vecka.. då blir det träning. Måste bara komma igång på nya kontoret först. Vi skippade mötet igår o jag åkte aldrig till nya kontoret på Torstenssonsgatan. Så det blir en ordentlig överraskning på tisdag! Igår låg jag dessutom i sängen halv tio för jag va så trött. Har sovit 12 timmar inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0