Dansa mig lycklig...

Jag försöker verkligen tänka positivt. Och det bästa sättet för att fortsätta hålla humöret uppe är att dansa... Dansa dansa dansa.. Jag kanske borde byta karriär? Tänk att få dansa på heltid? Idag va Camilla äntligen tillbaka o det va så roligt att dansa med henne igen! Lite nya steg o lite gammalt. Jag va helt slut efteråt. Och jag fick en komplimang av killen bredvid som tyckte att jag va jätteduktig. Sånt är skoj! Och han va naturligtvis oxå jätteduktig!
Jag måste säga att det verkligen har förändrats på SATS. Det är så många killar på danspassen och det är väldigt blandad ålder, faktiskt många som ser ut att vara i 40-50-årsåldern! Jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0