Turné

Första dagen på jobbet va katastrof för min dator va paj. :( Hur kan den fungera när man går därifrån o sen va paj när man startar den efter tre veckor?? Teknik. Jag förstår verkligen inte! Sedan var det bara till att packa om inför jobbturné, två dagar i Göteborg o en dag i Lund. Har hälsat på mina fina kollegor i Göteborg oxå o sett hur deras kontor ser ut. De hade det fint o så lugnt o tyst det var där jämfört med vårt kontor där det alltid är spring....

Inatt sov jag på Hotel Vanilj, ett jättemysigt hotell mitt i centrum. Jag åt middag med Ida på en nyöppnad restaurang som hette På Hörnet. Gottegrisen de lux åt jag o det va precis som det låter bara godsaker. Smaskens alltså!

Ikväll blir det Scandic Star i Lund o jag sitter faktiskt på tåget just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0