The Back-up Plan

Det blev bio ikväll med Kristin o Paulina. Vi såg nya filmen med Jennifer Lopez. Jag skrattade massor men förmodligen va den inte jättebra. Alltså man kan inte vänta sig värsta handlingen när man ser en tjejfilm. Den ska bara va underhållande o sluta lyckligt. Det jag tyckte bäst om var när läkaren skriker "vagina" tio ggr till hennes dejt... osså den söta hunden i rullstol. Gulle!

Nu fortsätter jag filmtittandet för mig själv i tvsoffan. Fantastic 4 & the silver surfer. Jupp sånna filmer gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, då är det bara en vecka kvar, hoppas att du får tag i Helen.

Du har ju i alla fall badat och solat, så det räcker för ett tag.

Det blir roligt när du kommer hem!

KRAM

2010-05-07 @ 09:03:50
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=06202704

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0