Pacific Beach

Efter att ha suttit o solat o ätit frulle på balkongen så förflyttade jag mig ner till poolen. Typ 20 meter bort.. Efter ett tag kom Kristin o frågade om jag ville hänga med till stranden lite senare. Naturligtvis ville jag det! Så vid tolv åkte hon, jag o Louise mot Pacific Beach. Den stranden va inte alls lika fin som den på Coronado Island. Men vädret va bättre idag, strålande sol om än väääldigt blåsigt. Vi hängde där ett bra tag o käkade mahi mahi-tacos på stranden. Någon slags fisktacos med koriandersalsa, asgott!! Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt. Duschat, fixat håret o så kollat tv. Det är sååå skönt att va ledig. Men jag längtar faktiskt hem lite o jag saknar mina vänner o familj. Det är konstigt att saker aldrig kan bli som jag önskat. Dock tror jag det kommer något gott ur detta med! Som nya fina vänner som Kristin o Louise, helmysiga tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0