Julian

Jag somnade till slut igår. Ledsen över att inte kunna ta mig hem tidigare men det va skönt att gråta ut. Tack underbara Anette o pappa för att ni finns o för att ni tittade på alternativ.
Jag vaknade iaf av att F stod o stekte pancakes vid elvatiden. Skönt med sovmorgon. Annars är vi alltid uppe vid halv åtta.. Så vi åt pancakes till frukost o sen vilade jag lite tills P kom o frågade om jag ville åka till byn Julian uppe i bergen. Det blev en fin utflykt. Kom tillbaka vid fem så hela dagen var vi borta. Jättefin utsikt i bergen men vääääldigt blåsigt va det. Julian var en mysig liten by. Där hade de världens godaste äppelpaj o cider.
Hm... På tisdag ska vi åka till L.A. Jag hoppas det blir bra...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att ni har hittat på något!

Hoppas det blir lite mer innan du far hem igen.



Kramar skickas över Atlanten, och en bit till..

2010-05-10 @ 08:53:13
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=06202704
Postat av: Maria

Den där P verkar ju vara snäll md dig i varje fall...;) Hopaps det känns lite bättre efter du gråtit ut en skvätt. Men en utekväll måste du ju få innan du åker hem, KRÄV!



Kram!

2010-05-10 @ 22:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0