lunchdejt o marklyft

Idag hade jag lunchdejt med Hanna som jobbar alldeles i närheten. Käkade jättegod majskyckling med sötpotatis på restaurangen längst upp i PUB-huset. Hade inte varit där förut. Kan säga att det va bra! Mysigt med lunchdejter. Skönt att komma iväg från kontoret. Försöker som oftast ha med mig lunch. Hanna kommer föresten bli en ny träningskompis. :) Kul att ha så många vänner som kör på SATS!

Efter jobbet va jag på power step. Gillar verkligen att varva kondition med styrka. Ett helt styrkepass kan bli tråååååkigt. Nu har jag lärt mig göra marklyft ordentligt. Det känns bra! Tydligen ska jag ha ännu mer vikter när jag gör denna övning. Det är inte för inte de kallar mig "biffen" på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0