lockig

Ja, imorse va jag så trött o orkade inte kamma håret efter att jag duschat. Inte en chans att jag skulle orka föna o platta heller. Så jag bestämde mig för att ha lockigt idag. Det kändes helt ok. Kanske för att jag börjat göra inpackning så som man ska göra. Handdukstorka håret innan man sätter i inpackningen. Varför har ingen sagt det till mig förut? Annars tar ju inte håret åt sig? Eller har jag inte lyssnat på min frisör? Jag bokade klipptid hos min underbara Karin i förrgår. Så att jag har en tid efter påsk o innan konferensen o San Diego. Peeeerfect!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fingumman!

2010-03-04 @ 21:02:41
Postat av: Nettan

Du passar jättebra i med lockar i håret!

KRAM

2010-03-05 @ 09:53:34
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=06202704
Postat av: Linda

tjusigt ju, har du aldrig lockigt? jag hade diana ross krull igår :) imorn sätter jag saxen i håret :)

2010-03-05 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0