överkörd

Jag känner mig helt överkörd. Fysiskt, psykiskt och i hjärtat. Allt på en gång. Vissa saker är självförvållade, vissa saker kan jag inte rå över o en del saker trodde man skulle va annorlunda men så fick man sig en tankeställare.
Igår va jag på Shape. Samma instruktör som jag hade när jag körde lunchpass på SATS i sumpan för typ 5 år sedan. Underbara Maria. Ska fortsätta gå på hennes pass så ofta jag kan. Ikväll blev det Pilatesboll. Egentligen hade jag nog behövt Body Combat el Box för att bli av med mina aggressioner... Träningsvärken känns!!
Nu blev jag ändå så sömnig att jag ska gå o lägga mig ist. Jag har inte känt mig så här ledsen på läääänge. Hade nästan glömt bort hur det kändes att vara ledsen. Tack för påminnelsen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gumman!!

2010-01-20 @ 21:58:29
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Maria

Men Lillen...Vad är det som har hänt?? :(

Puss

2010-01-21 @ 20:57:38
Postat av: Mia

Kommunikation. Allt handlar om kommunikation. Och det är dålig sådan... Och nu till råga på allt så har alla fått fel uppfattning om saker o ting så nu känns det typ ännu värre. Jag hoppas det blir bättre snart!

2010-01-23 @ 12:28:41
URL: http://miapetite.blogg.se/
Postat av: Maria

:( Hoppas det blir bättre som sagt...jobbigt att missförstås!

Kram på dig!

2010-01-23 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0