cocoloco

Jag va verkligen astrött i fredags. Tänkte ha en lugn o skön hemmakväll men istället studsade jag iväg på äventyr i natten. Mötte upp Lisa o gick till Södra där COCOTAXI spelade. Drack lite vin o dansade, sen kom Erik. När spelningen va slut åkte vi vidare till Berns på Zoo Brazil. Dansade lite mer o mötte lite andra vänner. Efter det vidare till Pluto. Ja vilken helkväll. Rumlade i säng kl sex typ. Lycklig av all dans.


I lördags kände jag oxå för att bara va hemma o ta det lugnt men då ringde Anna o ville verkligen hitta på nåt.. så vi begav oss mot Reisen i Gamla stan för en drink. Gissa om jag blev glad när jag såg Mr Bartender i baren. Mästaren på goda drinkar! Det blev en trevlig kväll. Hänga i baren med en fin drink o bara chilla. Sen hem o i säng i skaplig tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0