vinterpromenix

Först hade jag tänkt träna efter jobbet, men sen fick jag för mig att jag skulle jobba över o köra ett litet kvittorace... Sen fick jag besked att vänta på beslut från ekonomi/ledning ang. betalning (ja såklart, vem vill jobba gratis) men då hade jag redan avbokat mitt Shape-pass. Så då bestämde jag att jag skulle gå hem trots kylan. Det blev lite motion o så fick jag frisk luft med. Så frisk luft det nu kan va i Sthlm förstås.

Nu har jag fått reda på att mitt paket kom fram till San Diego! Roligt! :) Ser fram emot att åka dit nu. Sol, strand o surfning! Det är bara -10 här men det känns jättekallt. Även om pappa o Anette haft -30 så känns det nästan som i Jämtland här nere, kanske för det blåser? Men jag klagar verkligen inte! Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Så här vackert va det på vägen hem! Frös inte så mycket för jag hade lagt i extra sula i skorna o hade långkallingar o mössa + vantar! Det trodde ni inte om mig va?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var en fin bild du tagit på din promenad!

Och vilken tur att paketet kommit fram. Då blev säkert F glad!!



Gå in och titta på min blogg, så får du se något VÄLDIGT gulligt!!

KRAM KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0