ok

Jag har varit cranky pant senaste dagarna. Katastrof. Igår skulle jag blåsa ut ett ljus.. fick stearin i ögat o i håret o massor på byrån. Började typ gråta o gick o la mig o drog täcket över huvudet. En ny bra dag imorrn va allt jag önskade innan jag somnade. Och så började jag med att glömma matlådan o fick springa hem igen. Sen drog jag årets andra vurpa på vägen till tbanan. Hahah.. Nu kan det inte bli sämre iaf tänkte jag o sen det har faktiskt bara blivit bättre. Har suttit lite med Chris idag igen o lärt mig mer nya grejer. Jätteroligt! Och jag kände mig helt ok i halsen o gick därför på street dance efter jobbet. Vi körde jättehårt o för första gången någonsin hoppade Camilla över stretchen för att vi ville köra ett varv till! Härligt! Snart mig själv igen o imorrn är det fredag!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha ha...förlåt att jag skrattar, men det är nog bara du som kan lyckas...stearin i ögat då du skulle blåsa ut ett ljus. Hur??? Ha ha. Kan se det framför mig!



Skönt att det blev bättre.

Kram

2010-02-19 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0