musik

Lyssnar på Infinity med The xx. Det va helt klart en av 2009 års bästa låtar. Trist att jag missade konserten, den va grym sa Lisa. Men kanske nästa gång! Nu har jag iaf lärt mig läxan efter att för andra gången lyckats med att inte boka biljetter i tid o det är slutsålt... Först Joshua Radin i höstas o så La Roux som spelar nu 3 mars.. Biljetter till Miike Snow har jag iaf bokat!

Det är väl dags att gå o lägga sig. Skulle ha fikat med en kompis ikväll men som vanligt blev det avbokat. Istället fönstershoppade jag lite med Marline efter jobbet. Uppiggande! Sen har jag fixat undan lite grejer som skräpat... Men jag undrar ändå, är det nåt särskilt fel med mina vänner el? Tycker detta hänt väldigt oftast senaste tiden. "Sorry Mia jag måste avboka..." Precis som om jag vore en tvättid el ett tandläkarbesök. :( Men Lisa har påmint mig om, att jag är ALDRIG ensam. Även om det oftast känts så senaste tiden. Marline säger oxå att det kanske beror på årstiden, vad vet jag. Det kanske är så. Man avbokar pga att det är skitväder ute o snön vägrar försvinna.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Dom VERKLIGA vänner kommer tillbaka i alla väder!

Och jag tror att du vet vilka dom är.

KRAMAR till dig

2010-02-18 @ 10:15:04
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=06202704

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0